Postat: | kategori: VDS

2 år..och en dag på bloggen!

Igår firade bloggen 2 år. Jag fick en fin kommentar från en läsare i förrgår som sa att bloggen skulle fira två år, men så dum som jag var glömde jag helt bort det och blev påmind igår klockan halv 9 på kvällen och då var jag tyvärr inte hemma. Man kan ni fatta det? För två år sen och en dag skapade jag den här bloggen och börja blogga om en sak som jag älskar. Jag skulle aldrig tro att jag skulle hålla på så här länge, och utan er skulle det aldrig blivit av, för det är ni som har gjort att jag har orkat hålla min motivation uppe så TACK!
 
Tack så jätte mycket till er som har stannat kvar från start till nu och tack till er andra också såklart!!
 
TUSEN STORA KRAMAR från mig!
 

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback