Postat: | kategori: Q / A

Svar på chat

Hallå? Kan du blogga ännu mer? Du lägger ju typ inte ner någon tid alls på bloggen...
 
Svar: Jag fick den här kommentaren i chatten och kände att jag verkligen behövde svara på det i ett inlägg. Jag tror inte att du "Anonym" har en blogg eller fansite för om du hade det så vet jag att du skulle veta hur mycket jobb man faktiskt lägger ner för att få en bra blogg. Jag tycker ändå att jag uppdaterar rätt bra nu när säsongs starten snart kommer och jag försöker att uppdatera varannan dag och oftast mer. Men sen kan jag ju inte uppdatera om det inte finns något att uppdatera om. Mycket jobb ligger bakom inläggen och i bloggens helhet. Man översätter vissa inlägg och sen ska man leta fram dem. Så tänk efter lite och verkligen försök förstå att det är mer än bara skriva en text oc lägga upp.

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback