Postat: | kategori: Allmänt

Ian försvarar Nikki på Instagram igen..

Som ni nu vid det här laget redan vet så började Ian och Nikki Reed känd som Rosalie i Twilight dejta i somras. Ian hade innan haft ett tre års förhållande med sin co - star Nina Dobrev från The Vampire Diaries vilket gjorde många fans glada. Vampire Diaries har väldigt många fans och i internet världen är alla inte snälla. Många fans har haft det svårt att acceptera att Ian har gått vidare och därmed skrivit en massa hat på Nikki. För några dagar sedan försvarade han Nikki genom att skriva så här på hennes instagram (@iamnikkireed):
 

"You HATE NIKKI REED? Really? Do you know her? Hmmmm, I'm not sure that you do. Look on her Instagram feed or twitter and all you will see is a compassionate and beautiful human being. Please put your negative energy elsewhere. You don't even know the person you're talking about.

Do you care about me? Ask yourself that question. What's the answer? Is it yes? If it is—then please be happy for me. Stop this nonsense—you're spreading horrible energy into the world. Do some research of the person you say sucks or you HATE. You'll find that she's a magical person doing great things in the world.

I'm sickened and saddened by the fans' response to all this. Many fans have stood up people like you and tried to empower you with some compassion. If we all thought a little or [learned] a little about people before we spoke about them, the world wouldn't be so upside down and in the worst place in history. If you hate Nikki then you must hate me…That's sad. Have an amazing day!"


Jag erkänner, jag hade det själv lite svårt att förstå i början men man inser sen att det spelar ingen roll vem dom dejtar i verkligheten för det är karaktärerna som man bli kära i. Jag hade aldrig tänkt på Nina, Ian, Paul osv. om jag inte hade börjat se vampire dairies. Och jag hade heller inte sökt upp och letat upp fler filmer med dem om jag inte hade gillat serien och hur deras karaktärer där va. Att gilla skådespelarna sen är bara en "bonus". Som Ian själv säger känner vi inte Nikki och jag tror inte någon vill bli dömd eller hatad ifrån att man blir tillsammans med någon som man älskar. Hon var så älskad från alla efter sin roll i Twilight och nu så hatad från oss från TVD familjen. Jag säger inte att alla gör det men väldigt många. Det gör oss som TVD familj och serien ett dåligt rykta och att vi alls inte bryr oss om varanndra. Jag ser på instagram hur folk verkligen försvarar varanndra när någon säger något elakt om ens konto eller personlighet och är det inte det som vi ska visa? - Tycker bara det är så tråkigt och jag stöttar verkligen Ian och Nikki till 110% och sen om de gör slut eller inte så kommer det inte att ändras. Jag tycker inte att man ska shippa par i verkligheten, har inget bra argument till varför men gör man det mellan kompisar så är det mer okej. Men när det kommer till kändisar blir det mer seriöst och det kan bli väldigt hårt.

- Jag hoppas ni förstår att detta är mina åsikter och jag tyckte att det bara skulle vara skönt att skriva av sig. Skriv nu inge hat om det är något som jag säger som ni nu inte håller med om. Ni kan argumentera men håll det till en schysst nivå. Skriv gärna vad ni tycker och tänker om allt :) 


Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback