Postat: | kategori: Q / A

Svar på frågestunden

Tänkte svara på frågestunden nu. Fick inte så många frågor, tror många glömde bort den eller hade inga frågor. Kan ha en ny sen om många frågar om den. Men jag svarar alltid på frågor i kommentarer och om man vill så kan man be mig att svara på frågan du har i ett inlägg annars :)

Kan du säga vad du tycker om alla orginalen?
När du säger alla orginalen så antar jag att du menar Kol och Finn med.
Klaus älskar jag! Han är så himla skön och älskar verkligen honom. TVD skulle inte alls vara samma om han inte fanns. Joseph spelar honom så himla bra också. Önska Klaus fanns i verklighet nästan, även om han har sitt sett i beteende. Han är en utav mina favorit orginaler. Rebekah är min andra favorit. Hon är vacker och vissa utav hennes kommentarer är ju så himla sköna. Finns inte så mycket att säga om henne förutom att jag älskar henne med och att hon är (utan att låta som om jag är 10 år)  tuff och cool ;). Elijah är snäll och när det kommer till familjen så kan han verkligen sätta en kniv i ryggen på en. Men han är lite lite tråkig men gillar honom. Kol, no comments. Förutom att han kanske är ond eller något liknande. Men inga större tankar om honom har jag inte. Finn kände jag inget för. Han var inte rolig kanske lite tråkig, men han hade ju inte så stor delutav serien så jag vet inte riktigt vad jag ska säga.

 

Om du skulle vara i Mystic falls i en vecka vad skulle du göra?(som att serien var verklig)

Jag skulle först gå till "The Grill" och ragga upp Damon för att be honom att förvandla mig till vampyr. Sen skulle jag försöka bli bästa vän med Elena, Caroline och Bonnie. Träffa Stefan, Jeremy, Katherine och bara leva livet till jag måste åka tillbaka till Stockholm.

Hur gammal var Henry när han dog?

Henrik "Henry" var född på 10 - talet och den yngsta syskonet i Mikaelson familjen. Jag vet inte hur gammal han var när han tog men jag skulle tro 12 eller 13 år. 

 

The Originals eller TVD?

Jag älskar The Origianls, tycker jätte mycket om serien. Men TVD föralltid.

 

Vart kan man köpa TVD saker? te.x kuddfodral,muggar m.m

http://www.wbshop.com/category/wbshop_brands/vampire+diaries.do?AID=8218948&PID=3173336&ref=CJP

http://www.amazon.com/gp/product/1423810090/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&tag=vampirediariesg-20&linkCode=as2&camp=217145&creative=399373&creativeASIN=1423810090

Jag tror de shippar till Sverige men är inte säker. Amazon borde göra det i alla fall.

 

Om du fick vara med i TVD med en egen karaktär hur skulle den vara och vad skulle den vara asså vampyr,varulv,häxa osv

Jag skulle vara en vampyr, en original gärna som en utav dubbelgångarna. Skulle vilja vara mer år Katherine hållet. Tuff, cool och våga stå upp för mig själv och inte behöva till lita sig av Damon, Stefan eller andra. Inte vara så osäker som Elena var förut. Sen skulle jag få Damon och behålla honom ;) Vet inte vad jag skulle heta dock.

 

Det var alla svar. Som sagt inte så mångar frågor men ställ frågor när som helst!

Kram, Amalia Vampire Diariesweden


Comments

Lady Antebellum Sweden säger:

Hej,
Tyvärr så kan jag inte hitta mejlet med ditt svar. Vi är fortfarande intresserade och kan lägga till dig direkt.
Kram LAS

Svar: Hej, okej. Jag lägger till dig, du ansökte om top affiliate. Kollade på mailet och det var ju så att du ansökte genom att fylla i enkäten så jag fick mail genom det.Använd dig gärna utav någon bild som jag har lagt upp där du sökte.
Amalia Wahlberg

Postat: - URL/Blogg: http://ladyantebellum.blogg.se


josefin säger:

Sv: Hej! :) Jag kommer fortfarande vara aktiv som vanligt :) Ja, visst, jag länkar dig på direkten men säg till när du har gjort det :)

Postat: - URL/Blogg: http://justlikethestars.blogg.se


Nina Dobrev News säger:

Hej=)
Sidan har nya regler för affiliates:
*Tar bara emot fansites
*Fansiten måste alltid ange källa i sina inlägg .
*Ha en design som inte är en utav blogg.se`s
*Uppdatera minst fyra gånger i veckan

Du skriver inte källa regelbundet (även vid dagens bild) så kan inte acceptera just för tillfället. Hör gärna av dig senare =)

ps:Ser inte om du svarar här :(

Postat: - URL/Blogg: http://ninadobrevanews.blogg.se


Felicia säger:

Jag vet =) Gjorde klart designen i natt så skrev reglerna då. Tänkte inte på det innan =)

Postat: - URL/Blogg: http://ninadobrevanews.blogg.se


Felicia säger:

Jag använder alltid källa , men har 4 nya bloggare som håller på att lära sig , som inte har bloggat tidigare ;)

Postat: - URL/Blogg: http://vampirediaries-sweden.com/


MilezzCyruzz säger:

Hejsan! Vi kan gärna göra ett länkbyte :)

Postat: - URL/Blogg: http://milezzcyruzz.blogg.se


Hanna säger:

Hejsan!

Andra nya tvd bloggen som jag har hittat idag. Ville bara säga grym blogg! :D

Postat: -


Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback