Postat: | kategori: Allmänt

Info om Ninas Dobrevas

Som ni kanske vet så har jag skapat en blogg om Nina Dobrev (länk under affiliates). Där är det inte bara jag som bloggar utan har en bloggare till. Ingen utav hos har vart så bra på att blogga där och den har vart lite drabbat då ingen av oss har vart de bästa på att uppdatera. Men i alla fall jag ska bli bättre på att uppdatera.
I alla fall det jag vill komma till är att den är väldigt liten och jag undrar nu om det finns några tuffa personer som kanske skulle vilja ansöka om att få blogga där och hjälpa till att sprida bloggen. Ni kan kolla in själva bloggen HÄR, och sen klicka under flikarna för att ansöka. Jag söker också Affiliates byten till den här bloggen och Nina bloggen. Så kom igen nu om ni är sugna!
 
 

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback