Postat: | kategori: Spoilers

SPOILERS

Herregud! Kan detta vara sant? Att Katherine kommer tillbaka är inte direkt en chock... Den här huvudpersonen som kommer dö...jag har tyvär en stark känsla att det kan vara Damon. Läste någonstans att Ian tänkte ta en paus från TVD och utforska världen. Har dock ingen aning om det är sant och jag hoppas verkligen inte att det är det men...aa vi får se. Kol kommer tillbaka, ja det såg vi ju i trailern men det kan ju vara så att det är för ett avsnitt och sen drar han till New Orleans. Jag vet inte om jag gillar att Elena blir människa. Han har ju inte gillat att vara vampyr men på senaste tiden tror jag att hon gillar det mer och mer. Jag föredrar henne som vampyr. 
 
Jag skulle kunna tro att det vi kommer får se med Elena och hennes drömmar kommer att bli sant så småning om. 
 
Men vad tror ni om dessa spoilers om vi inte har någon aning om, om de är sanna eller inte. Det kan ju vara som en annan verision vi såg förut. De ladde upp en massa saker som kunde hända men endast vissa var sanna. Som sagt, vi vet inte.
 
källa

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback