Postat: | kategori: VDS

GISSA VAD!

Gissa vad jag har hållt på med de senaste dagarna!!
 
Jo innan sommarlovet så gick jag in bland en massa bloggdesigns bloggar och bäddrade. Så kom jag till en fantastisk tjej som gör otroligt fina designer till sjuktbra priser. Så jag slängde ihop ett mail och skickade det till henne. Nu i veckan eller förra veckan så fick jag svar och hon ska göra en design til mig :) hon har redan börjat och förhoppningsvis så blir det klar nästa vecka. Hon säger att den är jätte fin och att den ska bli klar så fort som möjligt. Kan knappt bärja mig för att få se det slutliga resultatet. Men det får ta den tid det tar tycker jag. Ingen stress! Ska först godkänna den och om det är något jag vill ändra, ta bort eller lägga till så fixar hon det innan jag kan lägga in den här och att jag skickar betalningen. Sen efter det så ska det bli bra uppdateringen, borde bli klart till säsongs starten av Säsong 5! Taggad till 100%. 
 
Bra start va?
Länk till hennes sida 
 
Säsongs bild till Säsong 5

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback