Postat: | kategori: VDS

BACK ON TRACK

Så jag har bestämt mig nu för att köra på en så kallad nystart. Jag kommer att uppdatera så ofta jag kan och förhoppningsvis blir det mer än en gång per dag. Jag tänker att det blir enklare att satsa på en fanblogg istället för en privat och eftersom säsong 5 börjar om ca en månad så tycker jag att det passar ganska bra. 
 
Är det något speciellt inlägg som önskas så får man gärna kommentera! Jag ska också beställa en proffsig desgin som ska komma upp så att det ser snyggare ut. 
 
Jag kommer att lägga upp några promo saker nu i början och de kommer antagligen upp redan ikväll. Sen kommer jag att börja lägga upp scene edits som jag då har gjort. De finns också uppe på min instagram. @Eternity_tvd

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback