Postat: | kategori: VDS

Ny design

Hej allihoppa! Har ni sett den nya designen som sattes in. Älskar den verkligen och jag tycker den gör så att bloggen blir mer intressant. Men jag tycker verkligen om den och jag hoppas att ni gör det met. De är riktigt professionel och finns några nya saker.
*Som om ni bläddrar ner så ser ni en pil som ni kan trycka på så kommer ni tillbaka upp till headern.
*Ni kan översätta bloggen genom att trycka på flaggen i högra hörnet
*Jag söker nu också Affiliates som ni kan se. Länk finns i menyn där ni kan ansöka.
*Som förut kan ni diskutera saker i chat boxen med andra läsare
 
Tack till Mikaela som gjorde designen. Hennes länk finns också i menyn :) 

Comments

Emma säger:

Du är godkänd! Lägg in mig så lägger jag till dig :) Kram Emma

Postat: - URL/Blogg: http://victoriajustice.blogg.se/


Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback