Postat: | kategori: Spoilers

Visste ni att...? (SPOILERS)

 
Visste ni att det finns spekulationer om att en till dubbelgångare finns. Vi vet ju om Elena, Katherine och Amara som dök upp i Säsong 5, men  att det fanns ännu en till av The Petrova bloodline var ganska överaskande. Man har ju hört att Säsong 5 skulle bli dubbelgångarnas säsong och man kan ju nu intyga att det är verkligen så.
 
Jag har i bakhuvdet att Nina skulle spela ytterligare två karaktärer. Paul spelar ju Stefan och Silas och jag har inte hört om någon ytterligare karraktär. Vet jag något om det så säger jag såklart till.
 
Men den stora frågan är ju vem hon är. Vi vet ju att hon är från Petrova släkten och att hon är släkt med Elena, Katherine och Amara. Hon måste dessutom vara väldigt gammal och antagligen vampyr. Men inte äldre än Amara eftersom att Qetsiyah/Tessa sa att dubbelgpångarna uppstod pga Amara och Silas. Men vad heter hon och hur kommer hon att vara. Nina har ju lyckats spela 3 olika karaktärer med helt egna egenskaper, humör och  personligheter. Ska hon lyckas med en 3:e?

Q: Vad tror ni? Hur kommer den här dubbelgångaren att vara?
 
Detta är inte tagit från någon källa utav skriven helt utav mig. Jag fick reda på detta i somras av en bild som en person på kik skickade mig. Minns ej mer.
 

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback