Postat: | kategori: VDS

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM

Detta är inte TVD relaterad genom bloggen utan allmän infomation om bloggen!
 
Jag har ett instagram konto som ni gärna får följa där jag lägger upp bilder om TVD. Kontot kan ibland bli mer uppdaterat än bloggen så därför säger jag till om ni tycker att uppdateringen inte är så bra här på bloggen. Mitt konto namn är @vampirediariesweden. Just nu lägger jag mest upp edits* men ibland kan det komma upp en annan bild.
 
Jag hoppas att ni följer mig där! 
 
Min senaste edit.
 
*Så om instagraminte uppdateras på några dagar betyder det att jag håller på med en redigering på någon edits eller börjar på en ny! 
 
Kram!
 
 

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback