Postat: | kategori: VDS

Ansökning om att få blogga här!

Jag söker nu andra personer som har lust att blogga här! Läs nedan för regler och krav: Fyll sedan i enkäten.
 
Så här går det till: Du fyller i den här enkäten korrekt. Jag kommer att kontakta dig genom mail om du har blivit antagen eller inte. Har du blivit antagen så kommer jag att skicka dig inloggningsuppgifterna. Jag kommer att hålla koll i en vecka hur du bloggar och om du håller dig till reglerna och andra regler som jag skickar till dig när du har blivit antagen. Efter den veckan så får du besked om du får fortsätta eller inte.
 
Regler:
*Du måste gilla och kolla på TVD
*Du måste kolla i Amerikansk takt och inte svensk takt på TV
*Du måste kunna stava bra och följa dig till skrivnings reglerna (de jag skickar till dig)
*Du måste kunna översätta engelska texter och helst inte hela texten genom translate
*Du får ABSOLUT INTE ta bort bloggen eller ändra lösenordet
*Du ska också vara seriös med bloggandet och tycka att det är kul! :)
 
Större chans att bli antagen:
*Länka gärna en annan blogg som du har bloggat på
*Skriver bra och intressant sätt (det ska vara flytande)
*Du kan och har bloggat på Blogg.se förut och kan den bra
*Kan göra snygga och profesionella designer
*Är född mellan 1996-1998 (vill ha bloggare runt min egna ålder)
* Kollar på andra amerikanske serier (dock inte Disney bara)
 
 
Namn:
Din mail:
Jag är född år:
Jag kan blogga: 1 gång i veckan
Några gånger i veckan
Väldigt sällan
2 gånger per dag
2+ gånger per dag
Jag har: bloggat hos Blogg.se
inte bloggat hos Blogg.se förut
bloggat men inte hos Blogg.se
inte bloggat hos Blogg.se men kan lära mig
Jag vet hur Blogg.se funkar Ja
Nej
Lite osäker, men jag lär mig fort
Jag vet hur man lägger upp avsnitt på bloggen: Ja
Nej
Nej, men kan nog lära mig
Jag kan hålla mig till den här bloggen: (jag har fler bloggar på samma inläggning) Ja, jag kommer endast att blogga på den jag får blogga på
Nej, jag kommer nog inte kunna det
Kollar du på datorn och i amerikansk takt: Ja
Nej
Kollar du på andra TV-serier? Vilka?
Berätta lite om dig själv:
Varför vill du blogga här?
Om du bloggar eller bloggade, ange gärna bloggadressen:
Har du kik eller liknande så att man kan nå dig snabbt? (I fall du är ute och jag behöver nå dig men du har inte tillgång till din mail)
Lovar du att inte ta bort bloggen eller ändra lösenordet? Ja
Nej
Annat (te.x hur du skulle kunna förbättra bloggen):
 
 
 
 
 
 

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback