Postat: | kategori: Allmänt

Uppdatering!

Hej allesammans! Hoppas ni har ett trevligt sommarlov hittills. Jag tänkte uppdatera er med lite info ang. uppdateringen framöver nu under sommarlovet.

Jag är just nu bortrest till den 5 Juli och kommer inte ha tillgång till dator eller internet. Jag kommer alltså blogga genom mobilen vilket är rätt jobbigt att ha en ständig uppdatering och leta upp information men jag ska göra mitt bästa.

Sen den 6 Juli reser jag till Spanien. Jag kommer inte uppdatera så mycket därifrån som ni kanske förstår men jag kommer ha tillgång till internet om jag inte har fel och jag kommer uppdatera så mycket jag kan/har tid med.

Sedan kommer jag hem och reser till Gotland igen men vet ej hur länge och de sista veckorna ska jag jobba. Men uppdatera ska jag göra så gott som möjligt men tyckte det vorre bra om ni visste.

Ha en bra sommar alla! 

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback