Postat: | kategori: VDS

Va med och vinn säsong 4 på DVD!

 
Hej, jag är med och tävlar som säsong 4 på DVD. För att ni ska kunna va med så kika in HÄR för att veta mer om detaljerna.
 
Men eftersom att jag driver en TVD blogg så betyder det ju självklart att jag ÄLSKAR Vampire Diaries! Det är den absolut bästa serien jag någonsin sett. Jag har vart helt beroende av vampire diaries i nu ett år och jag har aldrig kollat om avsnitten på en serie så många gånger som jag har gjort med TVD. Den har verkligen ALLT! Drama, spänning, romantik, mystsiskt, komedi, action verkligen allt!
 
Men kortfatat handlar den om Elena som är en helt vanlig tonårstjej i en liten småstad och hon bär på en sorg efter att hennes föräldrar dog i en bilolycka. En dag möter hon Stefan Salvatore, som hon genast fattar tycke för. Men det Elena inte vet är att Stefan är en vampyr och har varit det i 145 år. Stefan har en farlig men oemotståndlig bror, Damon, som också är vampyr. Elena dras in i en farlig härva av vampyrer och häxor och måste lära sig att skydda dem hon älskar. Saker börjar att hända Elena, en av de äldsta vampyrerna i historien letar efter henne och hon gör allt hon kan för att skydda sina närmsta vänner och sin familj även om det kostar henne livet.

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback