Postat: | kategori: Allmänt

Vinn valfri säsong av The Vampire Diaries!

Så det är nu jul igen och jag tänkte ha en liten jultävling igen. Jag hade en förra året om jag inte minns fel och tänkte då ha samma igen, men den kom dock upp 23 dagar försent.. Men bättre sent än aldrig! Ni kommer få chansen att finna valfri säsong av The Vampire Diaries och det ni behöver göra kan ni läsa nedan:
För att va med i tävlingen behöver ni:
Svara rätt på den här frågan: Vilket datum sändes det första avsnittet av alla säsonger? Svaret finns här!
Skriva i kommenteren vilken säsong du vill vinna och även ditt svar på frågan ↑
Du måste även skriva din mail i mail rutan (visas ej för andra) då jag kommer kontakta dig genom mail
 
För en större chans att vinna ska du gilla min facebook sida och följa mig på twitter och dela den på fb, blogg eller twitter. Länka då ditt val i kommentaren.
 
Kommentarena kommer inte godkännas förens tävlingen är avslutad!
 
Lycka till och God Jul!
Tävlingen avslutas 6/1-15

Comments

Sanna säger:

Jag är självklart med och tävlar, och det första avsnittet av säsong 6 sändes 2 oktober 2014.

Skulle verkligen vilja vinna säsong 2. Den har stått på önskelistan länge och jag skulle verkligen bli så glad om jag fick turen med mig att vinna den.

Kram Sanna

Postat: - URL/Blogg: http://mammasvardag.se


Sanna Hansson säger:

Det första avsnitten (1x01) sändes 10 September 2009!
Och första säsongen avslutades i Maj 2010.

Jag skulle vilja vinna säsong 5 av Vampire Diaries!

Postat: - URL/Blogg: http://damonssarcasm.tumblr.com


Sanna säger:

Jag är med och första säsongen sändes September 10, 2009.
Andra säsongen September 9, 2010
Tredje September 15, 2011
Fjärde October 11, 2012
Femte October 3, 2013
och sjätte October 2, 2014

Har gillat och följer dig på twitter. Dela även tävligen på twitter

Postat: -


Anonym säger:

Kan man maila dig istället?

Svar: Ja de funkar
Amalia Wahlberg

Postat: -


Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback