Postat: | kategori: VDS

Vinn hela serien av The Vampire Diaries!

Är med i ännu en tävling!
 
The Vampire Diaries är den bästa serien jag någonsin följt och om ni känner likadant så tycker jag att ni ska gå in här och va med i tävlingen om hela boxen av The Vampire Diaries.
 
För mig är Vampire Diaries en drog! Jag har sett det här nu i ett år och jag har inte blivit uttåkad eller tröttnat på serien. Perfekt alla dagar och den har allt! Romantik, komedi, spännande, mysterium verkligen allt! Så himla bra och jag hoppas att jag vinner men lycka till, till alla ni som också vill vara med!
 
Det handlar om Elena Gilbert som är med i en bilolycka. En dag träffar hon Stefan Salvatore och hon fattar genast tycke för honom. Det hon inte vet är att han är en 150 årig vampyr som har kommit tillbaka till sin hemstad Mystic Falls för att lära känna Elena. I serien finns också Damon Salvatore. Stefans farliga oemotståndliga äldre bror. Elena är inte bara en vanlig tjej utan Stefan och Damons dubbelgångare till deras äldre kärlek Katherine Pierce. Elena dras in i en farlig härva av vampyrer och häxor och måste lära sig att skydda dem hon älskar. Saker börjar att hända Elena, en av de äldsta vampyrerna i historien letar efter henne och hon gör allt hon kan för att skydda sina närmsta vänner och sin familj även om det kostar henne livet. 
 
Va med och tävla HÄR och läs om reglerna!
 

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback