Postat: | kategori: VDS

REGLER ANGÅENDE KOPIERING OCH KÄLLOR

Här på vampirediariesweden så är det copyright på bilder/info som jag har gjort själv. Allting är gjort av mig om ingen annan källa anges och då står det i slutet av inlägget som då också är en länk. Om ni av någon anledning vill kopiera eller ta insperation så var vänlig och ge en tydlig källa att det kommer ifrån mig. Även om det bara är inspiration eller delar uttagen från något utav mina inlägg.
Jag försöker att skriva källa på alla inlägg speciellt om de kommer från en svensk fansite.
Många skriver den ursprungliga källan som jag lägger upp som källa vilket är helt förståeligt. Men dem kommer om ni tar informationen här ifån uppskattar jag ändå att ni ger mig som källa eller källa via källa. Jag tar det mesta från amerikanska sidor och då översätter själv om inget annat anges. Så jag har lagt ner tid till att och jag hoppas ni förstår varför jag vill at ni anger mig som källa.
 
Så om ni har något från min blogg hoppas jag att ni förstår att ni ska länka mig blogg med vampirediariesweden som en tydlig källa. Ni får mer än gärna kommentera på det inlägget ni har tagit info om eller bara inspiration så att jag kan kolla. Jag hoppas att ni respekterar detta eftesom mycket av informationen på bloggen har jag tagit mig tid och letat upp själv och att kopiera utan att ge källa är totalt respektlöst. 
 
Det är absolut förbjudet att kopiera/ta ett helt inlägg och lägga ut på din blogg. Även om du ger ut källa.

Jag hoppas nu att ni alla respekterar och följer dessa regler - Tack på förhand! 

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback