Postat: | kategori: Allmänt

The Originals - Middagsdejt med Danielle Campell, Phoebe Tonkin & Leah Pipes

 
 
 
Jag beslutade mig för att uppdatera småsaker om The Originials. Jag kommer lägga upp Promos för varje avsnitt och andra videor som The CW lägger upp. Jag kommer även att ladda upp stillbilder och lägga ut avsnitten. Jag lägger antagligen upp synopsis men googletranslate översätter dem och inte gör det genom mig själv eller lägger upp dem på engelska. Jag hoppas att ni inte kommer hata mig för att jag inte lägger mer tid på dem, då detta egentligen bara fokuserar på TVD. Jag är fullt medveten om att det är en del av TVD men det har ändå blivit en egen serie. 
Jag hoppas detta kommer att funka, annars slutar jag direkt. 
 
Uppdatera både om TVD och TO
 
 

Comments

SAnna Hansson säger:

Hej!
Ville bara säga att jag älskar din blogg otroligt mycket, är dock väääldigt dålig på att kommentera folks bloggar så jag glömmer helt bort det! Men tänkte bara säga att jag skulle älska om bloggen handlade både om TO och TVD eftersom jag ändå tycker att de hör ihop :)

Svar: Hej, åh gud vad glad jag blir! <3 jag ska uppdatera lite om TO och de två dagarna som kommer blir det rätt mycket om TO (:
Amalia Wahlberg

Postat: - URL/Blogg: http://vampireisbiga.tumblr.com


Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback