Postat: | kategori: Allmänt

Slutar blogga!

Gissa vad? Okej rubriken stämmer inte alls, förlåt om det var lite smått elak... Men jag tänkte säga att jag inte längre bloggar bara på den här utan har en till blogg tillsammans med Bella och Emily från theoriginalsswe.se och mileyraycyrus.se. Kommer ni ihåg att jag pratade om att skaffa en Shailene blogg (?) men jag var inte säker på om jag skulle kunna ha tid att blogga på båda. Bella och Emily såg inlägget/kommentaren och maila mig om att de också var intresserade och frågade mig om jag ville göra en tillsammans. Såklart sa jag ja! För det är toppen att vara fler så ligger inte allt jobb på en person.
 
Designen är temporär, ny design har beställts och kommer någon gång i mitten av nästa månad kanske. Jag hoppas ni kikar in. Men nog snackat om det, nu måste jag ju någon avslöja adressen så här kommer den: shailwoodley.blogg.se. Så jag hoppas att om ni gillar mig och min blogg här kikar in och läser den andra!
 
 
 

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback