Postat: | kategori: VDS

Frågestund!

Nästa gång ni går in kommer detta inlägg att ligga längst upp, men det betyder inte att jag inte har lagt upp ett nytt inlägg. Jag komemr att fixa så att detta inlägg alltid är längst upp tills jag väljer att svara på frågorna. Så bläddra ner för att se om något nytt har dykt upp.


Jag tänkte köra igång en frågestund i fall ni kanske vill fråga några saker om bloggen - kanske är några önskeinlägg, skådespelarna, bloggen, TVD eller kanske mig? Så ska jag försöka svara på era frågor. Så ös på med saker som ni undrar så svarar jag på allt i ett inlägg sen. Kommer antagligen acceptera kommentarerna sen när jag ska svara på dem.
 

Comments

Susanna Maria J säger:

Jag har en fråga: Vem är du? :D

Postat: - URL/Blogg: http://oslofru.com/


Maja säger:

På vampirediariesblog.webblogg.se så säger de att första avsnittet på säsong 6 heter "Move on" men du säger "I'll Remember"...förvirrad?

Postat: -


Anonym säger:

Ska du starta en dagens fråga igen?

Postat: -


Anonym säger:

Älskar din blogg! Kommer din uppdatering här minska nu när du bloggar på en annan blogg?

Postat: -


Emily säger:

Vad längtar du efter att se mest i säsong 6 av TVD?

Postat: - URL/Blogg: http://shaiwoodley.blogg.se


Lisa säger:

Skaffa en facebook sida för bloggen så är det lättare att se när du uppdaterar

Postat: -


Anonym säger:

Söker du fler bloggare? Är intresserad att börja blogga men tror inte jag har tid eller ork för en egen

Postat: -


Anonym säger:

Vilka är dina svenska favorit bloggar?

Postat: -


linn säger:

Hur gammal är du? Vilken skola? Har du några djur? Bloggar du?

Postat: -


Anonym säger:

Älskar verkligen din blogg!! Hur orkar du sköta bloggen så himla bra? Uppdatera ofta, hitta all info!

Postat: -


Ullis säger:

Har du sett Let's be cops? Var den bra? rekommenderar du den?

Postat: -


TVD säger:

Vem har gjort din design? Jätte fin!!

Postat: -


Delena säger:

Varför gjorde Nina och Ian slut?

Postat: -


Anonym säger:

Ser du på någon annan serie?

Postat: -


Anonym säger:

Vad tycker du om Elena?

Postat: -


Anonym säger:

Vad tycker du om Damon?

Postat: -


Anonym säger:

Vad tycker du om Stefan?

Postat: -


Anonym säger:

Vad tycker du om Caroline?

Postat: -


Lisa säger:

Hur många är det som bloggar på den här bloggen?

Postat: -


Anonym säger:

Har du några låttips?

Postat: -


Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback