Postat: | kategori: Allmänt

En ny design kommer!

För ett litet tag sen så slängde jag iväg ett mail till en utav dom som jag brukar beställa design av. Hon har dock haft fullt upp och därför har jag ännu inte bytt design, men ingen fara för jag personligen har inte lidit av det och jag hoppas att ni inte heller har gjort det!
 
Men hon svarade och jag har fått lite idéer av henne osv. Men det jag vill få fram är att den kommer kanske va lite lik Vampirediariesblogs design och jag vill att ni ska veta att jag har inte sagt några speciella önskemål förutom mörka färger, och en wallpaperdesign. Sen vet jag inget mer, men jag kommer använda samma bild som de har och jag hade ingen aning om hur deras skulle se ut när jag skickade mitt mail till henne (designer) för det var innan de la ut deras. Så snälla ge inget hat om att jag nu skulle råka kopiera något för hon gör designen från hennes tankar och de sakerna som jag sa ovan!
 
Amalia, Vampire Diariesweden

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback