Postat: | kategori: Allmänt

Kommande event + info om sommaren

Läste precis på VDB om en massa kommande event som de kommer att göra under sommaren. Tycker att ni ska klicka in här för att se till så att ni inte missar något. 
 
Men det betyder att det är under sammaren och jag kommer inte kunna uppdatera någon om det så mycket eftersom jag kommer vara borta på landet hela sommaren och där har vi tyvär inget wifi till datorn så jag kan inte uppdatera allt från mobilen.
 
Så...om det finns någon där ute som är intressera att gäst blogga här för mig under sommaren så skicka gärna ett mail där det står lite info om dig som du tycker är viktigt så svarar jag med lite extra frågor och sånt. ja men saker som jag tycker kan vara bra och veta och lite som jag vill att den som bloggar ska kunna göra :) [email protected]
 

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback