Postat: | kategori: Allmänt

Ny blogg!

 
Som jag sa innan, eller för några dagar sen så funderade jag på att skaffa en till blogg om Reign. Jag hade ju bloggen om Nina men det blev lite jobbigt och svårt att blogga om stortsett samma sak på två bloggar så jag tror det kommer att funka bättre - så ja som ni säkert har listat ut + rubriken så har jag nu skaffat en blogg om Reign. Den kommer att uppdateras dagligen och bloggningen här kommer inte att förbättras eller försämras utan det kommer se ut som det gör nu.
Designen är inte klar. Den som jag har nu är bara tillfällig, men en snygg design är beställd och den kommer någon gång framöver. Tillsdess så tar jag inte emot affiliates förutom länk i inlägg + vanliga textlänkar och jag har inte så mycket i menyn förutom det vanliga. Men uppdatering om serien är som vanligt. Hoppas ni kikar in där nu och sprider/följer bloggen.
 
 
// klicka på bilden för att komma till bloggen //

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback