Postat: | kategori: Nina Dobrev

Nina Dobrev @ `Extra´ intervju

Igår (10 Januari) var Nina på ett intervju event hos Mario Lopez som hålls av `Extra´. Nina berättar lite om skämtet hon och Ian gjorde på PCA, och lite annat. Hon sg verkligen vacker ut och hennes skor är ju verkligen helt underbara, hur kan hon gå i dem utan att bryta foten?
 
 
 
 
 
video platformvideo managementvideo solutionsvideo player
 
Det fanns så otroligt många bilder från intevjun och andra bilder som när hon lämnar och kommer dit. Det var riktigt svårt att plocka bort och välja. Som ni ser är det väldigt mycket bilder kvar och om ni tycker att det är jobbigt så är jag ledsen men jag ville verkligen visa alla för hon är så himla underbar!
 
källa #1 #2 #3

Comments

Amanda säger:

Jag svarar på din kommentar här om det går bra. När jag skriver att jag har hittat videon på YouTube brukar jag göra det, varför skulle jag låtsats om att videon var min?! Jag förstår inte riktigt, visa mig sidan där jag har tagit den, dina argument var väldigt anklagade och falska, och inte så starka. Jag tänker inte bevisa något, jag skriver vart videon är ifrån och då ljuger jag inte. Plus, jag har inte sett en enda gång en källa på dina youtube klipp.
Och ingen tvingar dig att läsa bloggen.
//Amanda

Postat: - URL/Blogg: http://ninadobrev.se


Amanda säger:

Guuud!!! OMG, förlåt sååå mycket för detta!!!! Jag ber så hemsk mycket om ursäkt för att jag anklagade dig för något som du inte hade gjort!!! Jag är såå ledsen! Jag borde ha förstått att du inte skulle ha skrivit något sådant! Å herre, vad vill folket med mig, dig och bloggen? Jag är så trött på allt tjafs! :/
Ber om ursäkt för allt igen. Och tack så mycket <3 älskar dun blogg med
Kram, Amanda

Postat: - URL/Blogg: http://ninadobrev.se


Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback