Postat: | kategori: Allmänt

"Ny" design

Hej på er. Som ni ser just nu så har jag en "ny" design. Den kommer ursprungligen från min Reign blogg men eftersom jag har lagt ner tog jag bara den designen och bytte ut vissa saker, Designen, layouten och koderna är gjorda utav Mikaela Juhlén och jag tar inga som helst cred för designen. Headern är gjord utav mig men är endast temporär tills jag har tid och ork att göra en bättre.
 
Jag hoppas att ni gillar designen och om det är något ni tycker att jag ska ändra (förutom headern) kommentera. Jag kan också passa på att säga att "Visitors" och "About TVD" är det jag som har försökt att ändra och lägga till. Jag vet inte namnet på den ursprungliga font stilen utan tog den som passade bäst.
 
Om det är någon som gör snygga designer och har hållt på med det ett tag och gör för att bra pris och har lust att göra en till mig och som kanske redan nu har npgra ideér kommentera eller släng iväg ett mail. Kram

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback