Postat: | kategori: Event & Festivaler

Comic Con Fan Q&A - Kat & Paul

 

Comments

Anonym säger:

Jag tycker att du borde starta en till fansite om någon stor film eller serie. Du e duktig på blogga men det finns redan TVD sidor, och om Nina. Så det e stor konkurrens. Ha en filmsids om typ nån stor film som twilight eller hunger Games. Finns inte så många divergent bloggar. Och om du läst fifty shades of grey så har den filmen enormt stor fanbase och sjukt många skulle läsa din blogg. Men du kanske inte har läst böckerna.

Men superbra blogg!

Svar: Hej, jag gjorde en till förut men jag hann inte uppdatera båda och lägga tid på dem. Twilight och HG är jag inte så inne i. Just nu är Divergent och TVD som jag är väldigt inne i men jag tycker att Divergent bloggen som finns är väldigt bra och känner att det räcker. Kanske kan skapa en på Shai bara men jag tror inte att jag kommer vara så jätte fokuserad på att blogga på båda och det känns lite tråkigt. Och tack så mycket :) kram Amalia
Amalia Wahlberg

Postat: -


Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback