Postat: | kategori: VDS

INFORMATION

Jag har lite små saker som jag bara vill ta upp och påminna er om och sen frågor.
 
Som ni kanske ser så har en reklam bild kommit upp. Jag sparar till 2000 poäng för ett PRO paket. Så om ni alla kunde vara snälla och klicka på den varje gång ni kommer in till bloggen så skulle jag verkligen bli ssuper glad!
 
Glöm inte heller att jag har röstruta. Det kommer upp en ny fråga varje vecka så ni får gärna rösta. Det kom.mer gå att rösta en gång varje dag. Varje "Vinnare" kommer att presenteras ovanför boxen.
 
Glöm inte heller att ni kan ställa frågor här i fall jag inte ser dem så kan andra gå in och svara dem.
 
Fråga 1. Är det någon som vet hur man gör Affiliates? Om det är någon som vet så kan ni kommentera eller skriva i chatboxen.
 
Fråga 2. Tycker ni att jag ska ha en frågestund? Om ni tycker det så kommentera helst! 
    
Frågestund eller inte?
 
 
  
 
(Jag hoppas att ni kan ta tid att svara på frågorna för det borde verkligen vara väldigt snällt)

Comments
Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback