Postat: | kategori: Videoklipp

A MESSAGE FOR GRADUATES FROM TVD

 
 

Comments

Anonym säger:

Hej är du ett fan av Pretty Little Liars? Isåfall kanske du skulle gilla min nystartade blogg om serien :) du hittar den här: prettylittleliarsblog.webblogg.se

Ha det bäst :)

Postat: -


Vampire Diaries Blog säger:

Hej! :)

Jag skulle kunna förklara hur man gör, men som jag ser nu har du ingen plats för länkar? Alltså ingen rubrik på sidan där det står Affiliates eller något. Men du kanske vill ha länkarna på ett annat ställe? Annars bör du skaffa ett ställe där du kan ha dina länkbyten. När det är klart kan jag försöka förklara hur du ska gå tillväga :)

MVH / Vampire Diaries Blog

Postat: - URL/Blogg: http://vampirediariesblog.webblogg.se


Miickzz' Designer säger:

- Hej!
Va kul att du är intresserad, men som sagt så är det fullt nu, jag har fullt upp med dem jag har :)
Jag har krav, och dem kraven som gäller är dem jag har står där. Du ska ha 100+ besökare/dag för att kunna starta ett samarbete med mig :)

Postat: - URL/Blogg: http://miickzzdesigner.blogg.se


Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback